Monday, June 20, 2011

4RealByte Technologies Solution...Berminat?!

Assalamualaikum... dan salam sayang dari Ann!

Sila baca! Sila baca! Sila baca! =,)

1) Anda mahu membina laman web untuk perniagaan anda, syarikat, produk-produk jualan anda atau apa-apa sahaja yang berkaitan?

2) Anda bercita-cita untuk menjadi web designer?

Ok kalau macam tu silalah scroll ke bawah dan habiskan bacaan anda hehe...


  • Menyediakan perkhidmatan membina laman web sama ada untuk syarikat atau perseorangan, pendaftaran hosting dan domain serta perkhidmatan yang berkaitan.

  • Dengan hanya 7 langkah mudah, anda dapat memiliki sebuah laman web persendirian/bisnes dengan harga yang amat rendah.Edorey Technologies Sdn Bhd http://www.edorey.com/ adalah antara syarikat induk yang menawarkan perkhidmatan hosting terbaik di Malaysia dengan harga yang cukup rendah dan berpatutan. Berdaftar dengan .my registry dan di selia oleh Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM)

  • Anda boleh menjadi seorang web designer dengan tidak lagi menggunakan kod HTML. Tidak perlu mempunyai pengalaman bertahun-tahun untuk mengendalikan web anda dengan jayanya tetapi anda akan dibekalkan dengan video tutorial dan pendedahan berkenaan kaedah-kaedah yang berkesan! Khususnya, bagi mereka yang baru menceburi bidang ini, kaedah yang disediakan sangat membantu.

JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MENJANA PENDAPATAN SEHINGGA
RM200 000.00

Ejen diperlukan dengan segera di seluruh Malaysia!
Tempat adalah terhad.

Jika anda berminat sila tinggalkan comment di entry ini atau message saya di



Huahuahuahua...Cik Ann dah pandai berniaga nampak? hehehe... taklah Ann tolong promosikan bagi pihak kawan saje. =,)

sekian dulu dari Ann...







No comments: